Äntligen tillbaka!

Nu är jag äntligen hos mamma, kändes som det var väldigt länge sedan så det känns väldigt bra och kul att vara här. Sen är det väldigt kul att få träffa min lilla katt, saknar att inte få träffa henne varje dag (saknar att inte få träffa min mamma varje dag också såklart) som jag gjorde i princip hela tiden förut. Så nu ska jag gosa med henne så mycket jag kan! Nog om det, ikväll blir det filmkväll tillsammans med Marcus och katten. Ska även försöka se Wallander med mamma utan att någon av oss somnar, haha. 

Brukar ju alltid somna när jag och Marcus ser film, nu vet jag i alla fall vem jag ärft det ifrån, hehe. ;) Just det på tisdag ska jag till doktorn för att kolla födelsemärken/andra märken, känns skönt att kolla det så man inte har cancer tex. eftersom man lätt kan få det av födelsemärken då man är i solen mycket eller ja överhuvudtaget. Har även fått min tandläkar check till min tandställning som jag sätter i om 15 dagar (hoppas i alla fall på det). Nu ska jag hjälpa till med maten, ha det fint sålänge. Kram! :D


Kommentarer
i s a b e l l
Datum: 2011-02-13 | Tid: 18:17:51 | Blogg: http://isabellpeterssons.blogg.se/

det kommer bli massa plugg, skolan och förhoppningsvis träffa någon/några kompisar :) vad ska du göra under veckan?


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0