1a Februari 2011

Slutade tio över elva idag, vilket var super skönt. Gick direkt till Marcus (okej, köpte med mig lite bröd sen gick jag till honom). Nu ligger jag bara i sängen och håller på att somna, är riktigt trött. Men måste hålla mig vaken eftersom jag snart ska till mamma. Ja vad ska man hitta på idag då, jag måste plugga, ringa massa samtal, beställa hem lite saker, kanske åka och lämna några saker, fixa ** tillsammans med mamma inom k******n. ;)



Erik räknar pengar. He is a rich bitch!


Kommentarer
Linda
Datum: 2011-02-04 | Tid: 12:28:24 | Blogg: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Alltid roligt med pengar !


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0