17onde Februari 2011

Hej igen.

Internet verkar inte vilja sammarbeta med mig så jag lånade Marcus dator istället. Har precis börjat med maten efter att ha sovit lite, var riktigt skönt att få sova. Eftersom Marcus och jag har 10 månader idag så ska vi göra lite extra mysigt, tända ljus osv. Just det jag får inte glömma bort att visa mitt nya skal som jag hämtade ut igår, men jag har inte mitt laddare till kameran och den har inget batteri, suck! :( 

På lördag tänkte jag ha tjejmiddag men den var bli inställd eftersom endel av tjejerna inte kan och jag vill ju att alla ska vara med så det var lite tråkigt tycker jag, får sitta och äta middag med mig själv istället, hehe. ;) Nu när jag har varit hemma har jag kollat runt lite på H&Ms sida, de har riktigt fina kläder inne nu tycker jag, vårkläderna har ju kommit, hur underbart är inte det? Det betyder ju att våran är påväg. Vill verkligen ha en ****** därifrån. Eftersom den var slut senast jag ville ha den så kunde ju jag inte köpa den då men såg att den fanns inne nu, så kanske ska slå till när jag ändå har chansen, nu måste jag springa och titta till potatisen. :)



Jag som står längst fram, i nian snart två år sedan.

Kommentarer
♫♪ Sandra T
Datum: 2011-02-17 | Tid: 20:27:25 | Blogg: http://sandramusic.blogg.se/

haha tackar ^^


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0