300112

Då var det måndag och en ny vecka, tiden springer verkligen iväg. Känns lite jobbigt, men jag längtar verkligen till studenten så fram till den 31 maj får tiden mer än gärna springa iväg.

Ikväll ska jag träna för första gången på över en månad, jag längtar så det ska bli riktigt roligt. För er som inte vet vad jag håller på med så är det friidrott som jag tränar lite till och från. Har gjort det sen jag gick i nian eller kanske åttan, jag har inte hållt på ändå tills nu utan jag har tagit pauser lite då och då eftersom jag tröttnar. Men nu hoppas jag verkligen att det ska hålla i sig så man kanske kan börja tävla igen, det vore kul och se hur man har förändrats senast man tävlade senast och hur långt man är ifrån sitt person bästa, kanske man lyckas slå det till och med. :)

Nu ska jag plocka fram alla träningskläder sen ska jag åka iväg till träningen. Har ingenting prov att plugga till så det är skönt. Utövar ni någon sport?


Här är en bild från träningslägret nere i Teneriffa.

Kommentarer
emme
Datum: 2012-02-05 | Tid: 19:23:17 | Blogg: http://emmefaiil.blogg.se/

ja jag gillar lastbilar väldigt mycket :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0