2012

Hej allesammans! Har ni haft ett bra år? Jul? Nyår? Själv har allt varit toppen. Julafton firade jag med familjen och nyår firade jag tillsammans med pojkvännen nere på Gran Canaria. Det var riktigt härligt och jag längtar till vi ska åka på vår nästa resa, saknar verkligen tiden där nere! Nu finns det ingen tid för det eftersom det är skola och när ska man då hinna eftersom de tar upp den mesta tiden. Istället är det bara att plugga på eftersom det bara är 4 månader kvar i skolan sen tar jag studenten. Hur lång tid har ni kvar i skolan? Nu ska jag kolla tv, ha det fint. :)

 



Från Gran Canaria.

 


Kommentarer
Nadja
Datum: 2012-01-27 | Tid: 20:46:53 | Blogg: http://kingofpop4-ever.tk

Hej, förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer men, jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak?

För jag är nämligen med i en blog awards och undrar om du skulle vilja rösta på mig? :) Skulle vara snällt detta är inget måste men kram :)



Här är länken i alla fall:

http://dakotafanningsweden.blogg.se/2012/january/blog-awards-1.html#comment <3


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0