Snart påsklov

Godmorgon allihopa. :)

Ska strax upp och äta frukost, ska nog göra en gammal goding till frukost, mums. Senare idag så är det skola, har inte de två första lektionerna så jag börjar sent idag, skönt. Sen så är det påsklov! Ska ni göra någonting speciellt? Åka utomlands, åka till landstället eller kanske bara vara hemma? Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, det återstår och se. Men nu ska jag i alla fall äta en god frukost, vilket jag äter allt för sällan vilket inte är bra.

Håller tummarna för att min nelly beställning kommer idag. :D



Kanske man ska inviga sista påsklovet med att baka? ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0