2 år på tisdag

På tisdag är det den 17 april och det betyder att jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2 år, tiden går så fruktansvärt fort! Kommer fortfarande ihåg när vi träffades första gången, känns inte om om det är två år sedan.

Jag tänkte ge honom någonting speciellt på tisdag, jag vet inte riktigt vad jag ska ge. Kanske en tröja som han pratade om förut. Jag tycker det är bättre att ge någonting som man vet att någon vill ha än att köpa någonting som kanske inte alls vill ha. Jag har själv svårt för överraskningar så det kanske är där? :)



Kanske blir en liknande tröja som denna ovan, han gillar de tröjorna. Skulle vara en perfekt present, men jag tror inte att det finns så många långärmade nu eftersom det snart är sommar. :(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0