Super klipp

Är tillbaka hos Marcus igen, eller jag har varit här ett tag. Just nu sitter jag och tittar på en gammal film som heter Matilda, men jag blir störd av en ruta som ploppar upp HELA tiden där det står "spela upp automatiskt", har stängt av datorn men den försvinner inte, riktigt irriterande. Vet ni vad det kan vara?

Just det, i fredags var jag en sväng i Centrum och köpte två tröjor/fodral på Bikbok, det kostade 50 kronor helt stört billigt. Den ena tröjan har jag letat efter sjukt länge, men fanns inte i den färgen jag ville ha. Men eftersom den var så billig köpte jag i vit, men ska färga om den till svart. Alltså den kostade endast 25 (!!!!!!) kronor. Sen köpte jag ett svart fodral med puffärmar, har redan två andra sånna, men eftersom det var så billigt så. ;) Det var 4 för 100 kronor, men jag delade med en tjej i skolan eftersom jag hittade två saker jag ville ha och hon hittade två. Tur att det fanns i storleken för det var sjukt utplockat ungefär 20 plagg och de flesta var likadana. 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0