Tomt i sängen

Nu ligger jag nerbäddad i sängen, fast den här gången utan Marcus. Känns så tomt när han är borta, saknar honom! Men jag vet att han har det bra och det är de viktigaste. Mår ändå inte vidare bra i magen, tror det var för att jag snurrade i vattnet. Ska i alla fall kolla på film nu och jag hoppas på att jag somnar till den (finns inget bättre än att somna till en film i Marcus famn, hihi) annars kommer jag aldrig kunna somna. Godnatt alla sötnosar, vi hörs imorgon med bättre uppdatering! :D



Hon ligger alltid i den där lådan och hon får precis plats, så söt!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0