Tiden går fort

Hello, är hemma från skola nu. Känns alltid som jag alltid börjar mina inlägg så, nåja. Sitter i alla fall och tittar på ett Domstolsprogram, kommer inte ihåg vad det heter, faktiskt riktigt intressant. Har sett det tidigare förut, men var ett tag sedan. Förresten så gjorde vi opponering i skolan idag på svenskan, var faktiskt ganska kul. På opponering ska man läsa en kompis uppsats sen ska man skriva saker som den gjort bra och dåligt, man ska ungefär rätta den, hehe. Dock ska man prata inför halva klassen muntligt. Nog om det, ska ta en tupplur snart är så trött. Hur har eran skol/jobb dag varit? :)



En gammal bild på Rebecca, Lisa och mig. Rebecca fyller år på söndag, hela 18 år. Längtar tills jag blir myndig, för jag kan göra i princip allt förutom att köpa på systembolaget, så töntigt att man inte kan göra det när man får gå på krogen, röka osv.

Kommentarer
Ida Tallhed - [B l o g g d e s i g n]
Datum: 2011-01-19 | Tid: 16:45:56 | Blogg: http://idatallhed.se

kan vara nått tillfälligt fel på blogg.se för det är inte själva designen som styr det :D



Och som sagt, betala de du kan! <3

Världen bästa REBECCA PSON
Datum: 2011-01-19 | Tid: 18:24:39 | Blogg: http://rebeccapp.blogg.se/

jag är jävligt snygg på bilden, och jag är galet taggad på att fylla år, mehehehehheheheheh :D fyfan jag är snart 18 fucking år!!!!! jag är ju bara en liten skitunge fortfarande, haha jag kommer aldrig växa upp :D

puss pårej


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0