The Tourist

Godmorgon allihopa, vaknade nyss för 100e gången. Min katt vill alltid gå in och ut från mitt rum och eftersom hon står och klöser på dörren så måste jag alltid gå och öppna annars känner jag mig dum, hehe. På tal om detta så drömde jag en sjuk dröm. Jag var iväg med några hundra (?) personer till ett ställe för att vara med på en roddtävling, haha. På roddtävlingen så fick jag tre lösa tänder och sen tappade jag två av de. Och eftersom alla typ är mjölktänder växer de ju inte ut igen, så det var ganska jobbigt. :(

Nu ska jag ringa och beställa biljetter till en bio, alla är nästan slut så kan ju inte reservera. Allt blir mycket jobbigare när man måste ringa eller så. Såg i alla fall att man kunde boka med bio presentkort, tur att jag fick det i julklapp då. För nu har jag bokat två biljetter till The Tourist som går 22.10 ikväll. Sent och mysigt! Det bästa är att vi har nära till Marcus sen. ;) Jag tror filmen kommer vara väldigt bra eftersom både Angelina Jolie och Johnny Depp är med, grymma skådespelare! Pappa smsade även mig och sa att han ville på bio med mig, så jag ska nog se bio med han imorgon eller på fredag, mysigt. :D




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0