Scream tröja

Har kämpat med matten idag men jag är snart klar, ska kolla igenom det snabbt igen. Tog några pauser från pluggandet (eftersom det är viktigt så man inte sitter för länge) så jag gick till öppet hus på min skola, där köpte jag och Marcus varsin tröja från hans kompisar med "scream" gubbar på, kan lägga ut den imorgon. Nu ska jag sätta på Ratatouille, någon som sett den? Jag tycker filmen är riktigt söt och ballt gjort (älskar när de lagar mat) sen är råttorna så söta, hihi. Efter filmen blir det skräckfilm, måste även hinna se Solsidan, men det kanske jag tar imorgon.



Känns som jag bara har tagit "gamla" bilder på mig idag, kanske ska göra ett inlägg med endast "gamla" bilder, vad tycker ni? :)

Kommentarer
Fujja
Datum: 2011-01-25 | Tid: 22:14:03 | Blogg: http://fujjas.blogg.se/

Jag tycker att Ratatouille (stv?) är en rolig och söt film, hihi :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0