Så underbar bild, av mig



Den här bilden betyder mycket för mig. För det första är det faktiskt jag som tagit bilden. Det var i våras på Teneriffa. Det ser ut som delfiner men det är faktiskt valar. Bilden är så underbar för det ser ut som att det är mamma och barn och så dyker de ner samtidigt. Jag älskar djur så när jag tänker på att folk jagar dessa varelser gör det mig så förbannad och ledsen. Man önskar man kunde göra någonting. Men det går knappt, jag har länge funderat på atr bli fadder till ett utrotningshotat djur, men vart läggs pengarna som man skänker det undrar jag... Men en liten gåva är bättre än ingenting. Så söta, underbara djur som inte vill oss människor något dumt har all rätt att leva.

Kommentarer
amanda
Datum: 2011-01-02 | Tid: 12:25:31 | Blogg: http://aamandaolivia.devote.se

åh va fin bild!!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0