Rött

Förlåt för att jag har bloggat så dåligt på senaste tiden, har ingen ursäkt vet faktiskt inte varför... Men ska lova mig att bättre mig nu och det är på riktigt. Idag har jag i alla fall bara varit i skolan sen åkte jag hem till pappa och här är jag fortfarande, just nu sitter jag och tittar på 101 dalmatiner men ska snart bada. Var ju ett tag sen sist. ;) 

Som ni vet så har ju jag fixat mina naglar, men det var snart 4 veckor sedan. Så mina naglar under har växt så det såg väldigt fult ut, så jag målade mina naglar röda idag. Det blev faktiskt bra eftersom det döljer utväxten på naglarna nu.



Ser väldigt fult ut, men finare i verkligheten och nej mina händer är inte så bleka, haha. :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0