Pluggapluggaplugga

Hej allihopa, hur mår ni? Jag mår bra men är fortfarande trött, sover alldeles för lite på vardagarna, måste dock bli ändring på det. Just nu sitter jag och pluggar matte inför det stora matte provet men jag har imorgon. Förra året när jag hade detta prov gick det inte alls bra, men ska verkligen plugga idag så jag kan det bra. På torsdag är jag ledig, eftersom vi har frilufts dag och jag ska inte göra någonting så passar jag på att stanna hemma istället för att sova. Hade gärna åkt med till Romme men eftersom de har sämst uthyrning där så har jag inte lust att åka med, nej nu måste jag återgå till arbetet. Vad ska ni hitta på idag då? :)



En gammal bild som jag tog i camen.

Kommentarer
Linnea
Datum: 2011-01-25 | Tid: 15:00:40 | Blogg: http://chokladblondin.blogg.se/

sv: Det är lätt, jag kan lära dig! :)

Ida Tallhed
Datum: 2011-01-25 | Tid: 17:06:46 | Blogg: http://idatallhed.se

får du pengar den 30onde så är det en söndag och får man pengar en helgdag så kommer de alltid närmsta vardagen före. alltså på fredag :) den 28onde :) då kan du betala då :) <3


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0