Orolig

Ligger i en tom säng utan Marcus, han är ute och firar sin kompis medans jag ligger här alldeles ensam och tittar på TV, ska snart gå och lägga mig har skolan imorgon, suck! Slutar fem över fyra, sen har jag helg. Imorgon ska jag och Marcus ha en supermysig hemma kväll, hans föräldrar ska bort på släkt middag så då har vi troligtvis lägenheten för oss själv, känns så skönt när man får ta hand om sig själva, laga middag, städa undan efter sig, ligga i soffan och bara få va. Längtar lite tills vi skaffar egen lägenhet, men känns så sjukt. Jag har ju alltid bott med mamma eller pappa. Vi ska även kolla resor imorgon inför sommaren, blir nog Spanien, Grekland, Portugal eller något typiskt europeiskt land. 

På tal om att Marcus är ute och festar nu blir jag orolig och tänker massa tankar om vad som kan hända, jag kan även bli sur eller arg eller hur man ska förklara det när han ska ut med sina kompisar, för jag vill ha honom för mig själv och ha honom bredvid mig få krama och gosa med honom. Men jag försöker att vara glad att han ska ut och det går lättare för mig nu, när vi är ifrån varandra lite mera nu. Jag älskar verkligen honom så mycket, har ni också känt såhär någon gång?



I love you. ♥

Kommentarer
Annika
Datum: 2011-01-28 | Tid: 13:58:25 | Blogg: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Man måste lita på varandra till 100%! ;)

|| BellaTheAsianOne ||
Datum: 2011-01-28 | Tid: 14:53:01 | Blogg: http://bellahuuynh.blogg.se/

hej hej allt bra då ? :d <3

s i m o n e
Datum: 2011-01-28 | Tid: 19:45:14 | Blogg: http://siimson.blogg.se/

joo det är svingjobbigt :O men man kan inte bli för ego om sin kille heller :b


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0