Helg!

Hej bloggen. Ligger i sängen och tittar på Sex and the city 2, den verkar super bra! Senare idag eller imorgon ska jag till Forum Nacka för att köpa lite saker, tänkte stanna där på vägen hem men Marcus somnade på bussen så jag ville inte väcka honom, så söt. :) Ska fortsätta kolla på filmen nu så jag kan fixa lite viktiga saker som jag inte hann med igår.

Världens charmigaste lillebror (bilden) låg nersövd igår på Danderyd för att få sina tänder fixade. För någon månad sedan då han skulle ta bedövning skakade han så mycket att han släppte muggen och sprang från tandläkaren.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0