Helg!

Hej, äntligen helg. Känns så himla skönt, har längtat i en hel vecka. Jo förresten har en fråga till er som bloggar på blogg.se. Ni vet när man skriver inläggen, vilken teckensnitt är det? Är det verdana, för jag blir aldrig nöjd med mitt teckensnitt på min blogg. Tycker den ser så stor ut och inläggen ser tråkiga ut... Ska försöka fixa det själv för en gångs skull. Just det vill ha samma snitt som Kenza har men hur fixar man det liksom, vill förresten tacka www.idatallhed.se för all hjälp, hon är grym och kämpar. Ska söka lite på google, så jag kan vara lite händig själv och lära mig, men hittills har det inte fungerat på bloggen när jag ändrat. :(

Kommentarer
Cajsa
Datum: 2011-01-21 | Tid: 16:27:18 | Blogg: http://cajsa1.webblogg.se/

tack detsamma! :D

william
Datum: 2011-01-21 | Tid: 18:24:35 | Blogg: http://cookieboy.blogg.se/

SV; tack så mycket:D



genom slump;3


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0