Gör saker i tid

Hello sunshines!

Nu är äntligen första skoldagen över, känns skönt att få komma hem och bara lägga sig ner i sängen och inte göra någonting. Men så blir det inte idag, för jag måste fixa med skolarbeten som ska vara klara på onsdag. Får skylla mig själv eftersom jag bara skjuter upp arbetena vilket är det sämsta man kan göra. Ska försöka ta tag i allt på en gång nu så det blir gjort. Ska i alla fall hem till mamma snart för att hämta skolböcker som jag glömde igår sen ska jag med "M" till umo och efter det ska jag plugga. Känns bra, för nu tar jag tag i saker som skulle göras för ett tag sedan. Så min påminnelse till er: Skjut inte upp saker, du får bara mer att göra! Ju mer tid desto bättre. ;)



En lagom cool bild på mig i skolan idag.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0