Film

Hej igen. Direkt när vi kom tillbaka till Marcus började vi kolla på Australia, så det är därför jag inte bloggat försen nu. :( Filmen som vi såg på bio var inte speciellt bra tycker jag, i och för sig somnade jag lite då och då kanske anledningen till att filmen var så dålig, haha nerå. Jag var trött och den var ingen höjdare precis så jag tog mig en tupplur helt enkelt! ;) Somnade i Marcus famn, vi satt i en sån där "soffa" där man inte har något armstöd mellan sig. Det var mycket mysigare än att sitta i en obekväm stol. I alla fall Australia är inte heller speciellt bra tycker jag, den är alldeles för lång. Vet att det är svårt att långa filmer ska vara bra hela tiden, men denna lyckades de inte med enligt mig. Benjamin Buttoms otroliga liv har de i alla fall lyckats med. Nåja nog om filmer nu ska jag faktiskt sova, skola imorgon för min del och jag börjar halv nio. Sov så gott alla underbara läsare, puss!


Kommentarer
Ida Tallhed - [B l o g g d e s i g n]
Datum: 2011-01-17 | Tid: 00:42:04 | Blogg: http://idatallhed.se

Försök du! :D



jag är rätt fattig jag med, egentligen är de största anledningen till att jag tar betalt för mina designer. Jag har inte in nå pengar alls per månad utöver de lilla jag får in för mina designer..hehe..



Jag skulle vara glad om jag var en "fattig gymnasieelev" :P hahaha ..



Men du betalar de du kan helt enkelt! :D



säg till när du fått mindre reklamsaker så sätter jag in de till dig!

Ida Tallhed - [B l o g g d e s i g n]
Datum: 2011-01-17 | Tid: 00:49:00 | Blogg: http://idatallhed.se

nu har jag ändrat i din blogg.. alltså tagit bort linjerna i inläggsrubrikerna och satt ett liknande teckensnitt som Kenza! :)



Kram

frida
Datum: 2011-01-17 | Tid: 16:18:28 | Blogg: http://pahastensrygg.blogg.se/

fin blogg! Besök gärna min :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0