CATFIGHT!



Helt galna!

Kommentarer
c a r r o
Datum: 2011-01-17 | Tid: 16:12:09 | Blogg: http://asslatjejerna.blogg.se/

Anmäl dig gärna till "veckans blogg" som är uppe nu! :)

Ida Tallhed - [B l o g g d e s i g n]
Datum: 2011-01-20 | Tid: 21:32:54 | Blogg: http://idatallhed.se

jag har utvecklats völdigt tidigt. Fick bröst före alla andra, könsbehåring före alla andra, mens redan som 9 åring.. Att jag har varit väldigt tidig med att utvecklas har ju satt igåg mina hormoner snabbare, de i sin tur har gjort att jag redan i väldigt tidig ålder funderat på de där med sex. Jag var nyfiken på sex väldigt tidigt. När jag sedan började känna sexuell atraktion till människor så upptäckte jag bara att jag drogs 'ven till kvinnor. När jag var 14 år så testade jag att ha en sexuell relation till en tjej och upptäckte att jag gillade inte bara i tanken utan även i praktiken!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0