Årsresumé 2010?

Jag kom på att det inte kommer bli speciellt lätt för mig att göra en årsresumé för år 2010. Eftersom min blogg endast är någon månad, därför har jag inga bilder på januari-september eller vad det blir. Men ska försöka komma på något annat bra eller så skippar jag det helt enkelt och kör bara en massa bilder genom åren som gått. Men då måste jag ha tillgång till min dator och en kamera och det har jag inte nu så det får vänta tills imorgon? Nu ska jag kolla på TV till sällskap har jag min ananas och ett glas vatten och min söta pojkvän, hihi. :D




Detta skulle inte sitta helt fel de heller.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0