18onde Januari 2010

Hej, slutade tidigt idag så är redan hemma. Har precis ätit lunch gjorde iordning stuvade makaroner och falukorv, det är så gott tycker jag. :) Just nu sitter jag och tittar på hälsoresan med Lasse Åberg, älskar verkligen de filmerna. Ska även börja kolla igenom läxan tills imorgon. (Ska läsa en hel uppsats som en i min klass skrivit...) Måste skynda mig lite för om en och en halv timme ska jag börja åka till tandläkaren. Min katt vekar inte ha glömt bort mig när jag varit borta för hon står och trampar på min mage och kryper bakom min rygg, aaw. Men hon tog dock sönder min tröja nu, deras klor är ju så vassa, grrrr.



Snön har börjat smältabort som ni kanske ser, skönt tycker jag. Vad tycker ni?

Kommentarer
livet po teneriffa
Datum: 2011-01-18 | Tid: 13:22:22 | Blogg: http://sweetiieme.blogg.se/

hej hej allt bra med diig idag??



nu har jag äntligen

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

kika in o ställ en eller flera frågor puss o kram/Juliette

Linda
Datum: 2011-01-18 | Tid: 14:07:57 | Blogg: http://bloppisochsmycken.blogg.se/

Är du intresserad av något jag säljer? Säljer även smycken som jag själv tillverkar!

vicktoria
Datum: 2011-01-18 | Tid: 15:30:49 | Blogg: http://elisabethvicktoria.blogg.se/

har frågestund på bloggen fråga gärna nåt :) www.elisabethvicktoria.blogg.se



du har en fin design på bloggen, har du gjort den själv ? :P


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0