Hiss/Diss

Solsidan:

Det är nog Sveriges bästa humor program, älskar skådespelarna och hela programmet. Längtar efter varje söndag då det är ett nytt program. :D


Sommarkläder:

Fastän det fortfarande är vinter så har jag redan börjat kolla på sommar kläder som jag vill ha och vill köpa inom en snar framtid. Eftersom jättemycket fina kläder har kommit ut i butikerna så vill man ju ha allt fint fastän det inte är sommar! Längtar verkligen tills man kan börja använda det. :)

Vädret:

Har fullständigt tröttnat på vädret, jag är inte den enda heller. Det räcker med snö, minus och blåst i två månader under december-januari då det är jul och nyår för då är det mysigt. Men nu är det mitten av februari och runt -16 grader, det blåser och snöar! Jag har länge velat att våren ska komma, känner att det verkligen är dags nu, har tröttnat så mycket på Sveriges väder ge mig sommar och sol, åtminstonde vår! :)


Skolan:

Har halva gymnasiet kvar och jag kämpar på men jag är så oerhört skoltrött. När jag tänker på framtiden bilr jag rädd för alla dessa högskole prov, all press till att få en bra utbildning få ett bra jobb och kunna försörja sig. Men jag ser fortfarande ljust på framtiden och tycker samtidigt det ska bli kul och spännande, men kan i nuläget inte slappna av, suck. :(

Kommentarer
carolinhe med H
Datum: 2011-02-20 | Tid: 00:43:39 | Blogg: http://carolinhes.nu

sv. hehe ja :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0