Star Wars

Hej, nu är jag hemma igen! Känns skönt att veta att det bara är torsdag och fredag kvar sen är det helg igen. Idag ska jag bara ta det lugnt, fixa mat, titta på TV och mysa med min söta pojkvän. Ska bli skönt som tusan och vi har hela kvällen framför oss. Jag står även för matlagningen (kanske får lite hjälp dock) jag ska nog göra fläskfilé gryta med ris om det var någon som var nyfiken, hehe. Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla Star Wars, har faktiskt aldrig tidigare sett det, men det är Marcus som kollar på det annars hade jag aldrig sett det! ;)


Kommentarer
Petra
Datum: 2011-02-09 | Tid: 17:11:10 | Blogg: http://petrasjogren.blogg.se/

Svar: Jag har lösenskydd därför att jag inte vill några ska läsa min blogg som dom har gjort tidigare då ínnan jag skaffade kod. För dom skrev elaka kommentarer, kopierade mina inlägg samt bilderna med.

Och jag kände dessa personer hade gått i samma klass med dom från 5an till 6an och dom mobbade mig då i skolan.

Som jag har nämnt innan.

Samt att mina sykorn inte ska hitta denna.

Det jag skriver här i min blogg vill jag inte att dom ska läsa och så.

Jag fick verkligen elaka kommentarer som gjorde mig verkligen ledsen.

Det finns några som kommentera fult men jag skiter i dom radera dom direkt.

Det är därför jag har valt. Jag vill granska kommentarer innan de publiceras.

Och att kunna veta vilka det är som kommentera med så jag kan svara på med.



Petra
Datum: 2011-02-09 | Tid: 17:16:03 | Blogg: http://petrasjogren.blogg.se/

svar mm

bitterfittan
Datum: 2011-02-09 | Tid: 17:43:24 | Blogg: http://frokenbitterfitta.devote.se

hoppas ni får det mysigt ikväll (:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0