Sköldpadda

Marcus vaknade precis så nu ska vi göra oss iordning för att sedan hitta på någonting kul idag, vad vet jag inte. Har ni något förslag? Kanske bara ta en promenad och kolla hur området ser ut, har inte gått någonting här i området sedan pappa flyttade hit. Senare ikväll kommer min faster hit för att äta middag, blir fläskfilé och potatisgratäng vilket jag tycker är sjukt gott. :) Nu ska jag sätta lite fart på Marcus så vi hinner göra någonting innan de kommer hit.



Hade inga bilder på den här datorn men hittade den här bilden på exempel bilder, heter det så?

Kommentarer
Fujja
Datum: 2011-02-05 | Tid: 15:42:50 | Blogg: http://fujjas.blogg.se/

Tack finis! :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0