Skola och klippning

Godmorgon alla sötnosar!

Jag hinner faktiskt med ett inlägg nu innan jag ska till skolan, hur bra är inte det? ;) Ska försöka hinna det alla andra dagar då jag också ska till skolan. I alla fall, har precis sminkat mig klart (har perioder då jag sminkar mig varje dag och ibland skippar jag sminket flera dagar, skönt att variera lite) och ska nu gå och klä på mig. Det tycker jag är det jobbigaste, för vad ska man ha för kläder på sig? Vad passar man i idag osv? Känner ni också så? Speciellt när man är hos pojkvännen då man endast har med sig ett antal kläder, suck! :( 

Nej nu ska jag leta fram några kläder som jag ska ha och som passar bra, brukar egentligen inte ha problem med det men idag känner jag att jag vill ha någonting som ligger i mammas garderob, haha gud så jobbig jag är. Hoppas ni får en fin dag så hörs vi runt fyra när jag är hos Marcus igen. Just det glömde säga att jag ska klippa mig idag. ;) Pusspuss!



Bjuder på en gammal bild. :)

Kommentarer
ida
Datum: 2011-02-21 | Tid: 11:16:04 | Blogg: http://idasundquist.blogg.se/

skitfin blogg! :)

simone H
Datum: 2011-02-21 | Tid: 12:25:45 | Blogg: http://simoneh.se

ursöt bild :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0