Saknar min lilla Musse

Godkväll och förlåt för dagens dåliga uppdatering. Kom inte till skolan imorse så när jag gick hem igen så sov jag en stund, sen gick jag till affären och efter det mat och nu sitter jag med Marcus och kollar James Bond. Skulle först till min kompis som fyller 18 år idag, men jag hade ingen present och ville ej dit eftersom man aldrig vet med Sveriges väder, kanske blir snöstorm så jag ej kommer hem igen. Nu ska jag bara ta det lugnt med Marcus resten av kvällen, bara kolla TV, mysa och äta gott. Vad ska ni hitta på ikväll? :)



Saknar dig som bara den.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0