Pustar ut! Eller?

Förra onsdagen hade jag ett stort matte prov eller alla tvåor i min skola hade det och för min del gick det inte strålande (gick inte heller super bra förra året) för min grupp hade inte ens gått igenom alla sakerna som var med på provet. Killen som satt bakom mig på provet kunde tydligen ingenting så han tjuvkikade på mig, hehe. Han berättade att han endast fick 6 poäng och 12 poäng var godkänt. Nu håller jag tummarna att jag klarar det. Mailade min lärare och frågade, men hon sa att det såg bra ut och att jag troligtvis klarade G, kan jag pusta ut nu eller. Måste verkligen få mist G i matte B. Usch vilket tråkigt inlägg, haha!


Kommentarer
Rebecca
Datum: 2011-02-01 | Tid: 14:13:02 | Blogg: http://rebeckhaam.blogg.se/

kikar in ;)

Fujja
Datum: 2011-02-01 | Tid: 17:19:14 | Blogg: http://fujjas.blogg.se/

Jag har haft en bra förmiddag :)

Bara hostat väldigt mycket, haha! ;)

Vad ska du göra ikväll då?


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0