Nelly.com

Hej bloggen! Blir så lite bloggning på förmiddagen när man går i skolan, men ska försöka slänga in några inlägg innan jag går till skolan och under dagen, hur låter det? ;) Hade prov idag om ni ville veta, det gick väl sådär kunde inte en tablå sak som man skulle kunna, suck! Sen igår fick jag redan på mitt matte prov också fick godkänt i alla fall, jag blev väldigt lättad!

Var precis iväg och hämtade ut mitt paket från Nelly, undra vad det kan vara. Avsluta dagen med ett paket är ju inte så tokigt. Jag gillar starkt nellys hemsida dvs alla deras kläder och så. Brukar ni handla där? Ska öppna mitt paket nu, hihi.


Kommentarer
ellinor
Datum: 2011-02-04 | Tid: 17:27:37 | Blogg: http://lifeasiam.blogg.se/

hejsan!

-tänkte bara önska dig en fortsatt trevlig helg :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0