Fight Club

Jag tar tillbaka mitt godnatt för nu är jag uppe igen och relativt pigg. Vi stängde av filmen och började kolla på fight club nu istället som går på femman. :) Jag har sett den filmen tidigare en gång och den var riktigt bra förut det är världens snyggaste skådespelare med också, Brad Pitt! Jag se klart den filmen sen vill jag sova, ska bli riktigt skönt och det behövs verkligen. 

Nu ska jag umgås lite med Marcus och dra mig från datorn, vi hörs imorgon alla underbara läsare hoppas ni haft/har en underbar fredags kväll. Puss, kram och godnatt.



Om ni inte sett filmen, se den. Rekommenderar den verkligen! :D

Kommentarer
DÄR SOLEN ALLTID SKINER- FÖLJ MITT LIV PÅ TENERIFFA
Datum: 2011-02-18 | Tid: 23:57:10 | Blogg: http://sweetiieme.blogg.se/

trevligt helg;=)

v i k t o r i a
Datum: 2011-02-19 | Tid: 09:09:44 | Blogg: http://vikzan.blogg.se/

Tävlingen om korsörhängena är nu avslutad. Kika in och kolla om just du vann! :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0