12 dagar kvar

Hej allihopa, nu är det inte lång tid kvar tills det är den 24 december och julafton. Men än så ligger det ingen snö på marken vilket är riktigt tråkigt. Ärligt talat så tror jag inte att det kommer vara någon snö i Stockholm om det fortsätter som det varit nu i december. Visst blir det inte samma julstämning men då får man fixa det på något annat sätt. Baka massor av julgodis och god mat, köpa julklappar, klä granen och vara med nära och kära. :)

Förresten, har ni hunnit att köpa några julklappar? Jag hade några till min mamma men jag lämnde tillbaka de och köpte någonting annat. Sen beställde jag hem lite saker från nelly.com igår till min bror. Men jag är långt ifrån klar, men skönt att ha börjat och redan börja kolla på några saker redan nu så man inte gör allting i sista studen, mellan den 19-23 december ska jag jobba så då kommer jag inte ha någon tid till att köpa julklappar så jag måste fixa klart de nu i helgen.

Vad önskar ni er då? Jag önskar mig faktiskt endel småsaker. Berlock till mitt Thomas Sabo armband, Juicy Couture armband + berlocker, sovkläder, morgonrock, skor, mjukisdress, miranda nalle och pengar och massa annat smått och gott, sen vill jag gärna åka utomlands men får se hur det blir med det. Men jag håller tummarna på att det blir av.

Kommentarer
essays
Datum: 2012-01-06 | Tid: 14:16:08 | Blogg: http://essay-for.me/

Everyone is waiting for Christmas no matter that it happens every year!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0