Söndags mys

Fick ett nytt minnes kort av pappa idag till kameran, eftersom det andra är ute på vift någonstans och jag för mig att det trasslade ganska så mycket. Så nu kan jag ta en massa härliga kort med kameran imorgon på båten. Om en stund ska jag och Marcus kolla på Hostel, ska tydligen vara läskig och den är verklighetsbaserad (!) men innan det måste jag skriva klart min svenska argumenterande uppgift är snart klar men ska bara finslipa den. Har även lite tid imorgon eftersom båten inte går försen klockan 20.00. Vad ska ni hitta på ikväll? :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0