Varför ska allt bli så tungt för?

Godmorgon, nu är allt vitt utanför. Tycker allt blir så mycket jobbigare på vintern, hatar mest av allt att åka till skolan. Att varje morgon gå utanför dörren, man börjar frysa och blir blöt om fötterna men det är bara att stå ut med det i ungefär 4 månader till. Nu ska jag försöka ta mig till skolan, om tågen ens går. Skulle inte förvåna mig ett dugg om de var inställda eller om det skulle vara strömavbrott, men jag hoppas självklart på att tågen går annars har jag gått upp i onödan. I och för sig finns det bussar, men de kommer säkert köra fast på vägen som den gjorde igår när Marcus skulle till mig, så han fick hoppa av två stationer innan och gå till mig. Men snäll som jag är mötte jag självklart han! Nu måste jag kila till skolan, puss! :)


Kommentarer
AMANDA FALK
Datum: 2010-11-10 | Tid: 22:25:01 | Blogg: http://amandafalk.se

jag tycker också allt blir mycket omständigare på vintern, hatar alla månader mellan september-april.. fattar inte varför folk väljer att bosätta sig här, jag ska fly så fort jag kan!

Ha en fortsatt mysig kväll, sov gott sen!

natalie åström
Datum: 2010-11-12 | Tid: 17:48:17 | Blogg: http://natallie.blogg.se/

duuuu säger en ska, KÖP DEN SOM JA LA UT BILD PÅ!

as goooood ! men köp den inte om du inte tål nötter, råkade se nu att de e massa olika nötter i.. ooooch jag tål inte nötter. bra där (y)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0