Hemma igen

Hej, nu var jag hemma igen. Saknar det lite på ett sätt, känns skönt att vara bort ibland och göra andra saker. Åkte med pappa, min lillebror, pappas tjej hennes två barn och världens bästa pojkvän. Det var väldigt lugnt på båten så det var skönt. Vi åt, shoppade, spelade och lekte, hihi. :) Ska snart mysa mig ner i sängen för att kolla på en skräckfilm tillsammans med Marcus. Imorgon ska vi upp tidigt för han ska till tandläkaren och jag följer med. Vi ska vara hos tandläkaren 09.20 inte så kul med tanke på att det är lov. Lägger in några bilder från kryssningen.

Lillebrorsan fick låna Marcus skjorta och slips.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0