Första dagen avklarad

Alltid lika skönt att ha första dagen avklarad i skolan efter lov. Fick tillbaka mitt prov på första lektionen sen så fick jag gå, sen hade jag italienska sjukt tråkigt efter det hade jag matte och på sista lektionen hade jag gympa, spelade innebandy som jag är sämst på haha, men lite kul var det.

Ikväll har jag volleyboll träning med fotbolls laget, ska bli kul att träna det igen efter två veckors vilande. Men nu ska jag krypa ner till pojkvännen och kolla på andra avenyn och bara ta det lugnt. Är trött eftersom jag inte är van att gå upp så tidigt som jag gjorde idag. ;)



Just det jag har en katt, har jag sagt det? Världens sötaste! :)

Kommentarer
Yiyi [Fotoblogg]
Datum: 2010-11-08 | Tid: 15:20:17 | Blogg: http://yumeiro.blogg.se/

Sv: Jadå, själv? :)

Lotta
Datum: 2010-11-08 | Tid: 15:26:29 | Blogg: http://olesenstjej.blogg.se/

Sv: Visst är dom! :) Speciellt om man har Fruktsoppa till (a)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0