Förlåt

Hej allihopa, förlåt för att jag inte bloggade igår. Glömde bort det totalt. I alla fall igår så köpte jag och pappa fyrverkerier till nyår, jag var även iväg en sväng och spelade badminton med lillebror och pappa. Senare på kvällen övningskörde jag också. Nu ska jag iväg till Nacka Forum och köpa ett sing star spel fast till xbox sing it heter det va? :) 



Här är julklapparna som jag fick hos mamma, kan fota det jag fick av pappa sen men nu ska jag till Forum Nacka! Ha en fin dag, kram.

Kommentarer
caiza
Datum: 2010-12-29 | Tid: 14:55:07 | Blogg: http://caizawidin.blogg.se/

fina saker :)

Matilda
Datum: 2011-04-13 | Tid: 11:54:45 | Blogg: http://matildaolzzon.blogg.se/

Snygga saker, en sån nalle fick jag också i julklapp dom är verkligen jättesöta! :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0